20 april 2012

Een dagje met CKV naar Amsterdam

De dag na de Grote Avond moest ik weer vroeg mijn bed uit. De avond ervoor was al best laat geworden en normaal gesproken hoef je dan pas om 11 uur op school te zijn. Helaas voor mij vertrok de bus richting Amsterdam al om acht uur. Aangekomen in ons hoofdstadje hadden we eerst vrije tijd tot 11.20, erg logisch. Toen ben ik maar even gezellig met Anne, Anneloes en Nika te stad in gegaan. Jammer genoeg vloog de tijd voorbij en voor dat we het wisten moesten we al richting het Amsterdams Historisch Museum. Ik kan niet zeggen dat ik het heeeel stom vond, maar echt leuk kon ik het ook niet noemen. Na het museumbezoekje hadden we weer vrije tijd om eventjes te eten en al gauw waren we in de MacDonalds te vinden. 's Middags hadden we eerst een stadswandeling. Niet dat we er veel van hebben geleerd, aangezien we alleen maar naar een man op de Dam stonden te kijken, die zichzelf voor lul zette. Na de stadswandeling gingen we naar theater De Krakeling waar we een dansworkshop kregen van een meisje uit Nieuw-Zeeland en een meisje uit Hongarije. Ik moet zeggen, ik vond het erg leuk! Om half 5 was het alweer afgelopen en hadden we tot kwart over 7 de tijd om te eten. Samen met Julia en een aantal jongens doken we nog even de H&M in waarna we 'alweer' een bezoekje brachten aan de MacDonalds. 's Avonds gingen we naar een Dansvoorstellingen waarin de meisjes van de dansworkshop zelf ook in meedansten en WAUW ik vond 't echt heeeeel tof! Voordat de bus weer richting school vertrok hadden we nog heel wat vrije tijd, dus zijn we met een heel aantal gezellig op een terrasje wat gaan drinken. Al met al was het een heel geslaagde dag!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten