20 april 2012

Grote Avond 2012

Donderdag 12 april was het dan eindelijk zover. Na maanden oefenen was de grote dag eindelijk aangebroken. De dag ervoor hebben we 's ochtends nog even hard gerepeteerd waarna we 's middags de doorloop deden. De volgende dag hoefden de mensen van zang en dans er pas om kwart voor elf zijn. Voordat ik richting de Meerpaal ging, ben ik nog maar even langs school geweest om Roel te feliciteren met zijn zestiende verjaardag. In de Meerpaal was het heel gezellig. Na de soundcheck was 's middags om drie uur de eerste voorstelling. Maar omdat er maar zo weinig publiek was, zagen we dit maar als een generale. Tussen de twee voorstellingen door hebben Anne, Emilie, Nadine en ik gezellig bij de family gegeten, aangezien we niet zo'n zin hadden om met de rest patat te gaan eten. Om acht uur begon de tweede voorstelling. Dit keer zat de zaal proppievol. Echt superleuk, al mijn lieve klasgenootjes en vriendinnetjes zaten in de zaal. Mijn liedje ging heel goed en ik heb het enorm naar mijn zin gehad.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten